نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگادجهت رفاه بهتر مردم شریف تهران و کرج و شهریار آماده ارایه خدمات نقاشی ساختمان با قرارداد کتبی و عضویت اتحادیه نقاشی ساختمان با کارت مهارت فنی نقاشان..

نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

هزینه نقاشی ساختمان
دسته‌ها
آموزش نقاشی ساختمان نمونه

آموزش نقاشی ساختمان نمونه

فصل دوم قانون کار – قرارداد ماده ۷ قرارداد کار عبارت است از قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی کاری را برای مدت موقت یا مدت غیر موقت برای کارفرما انجام

نقاشی ساختمان شهریار و کرجآموزش نقاشی ساختمان نمونه با بهترین اکیپ و بهترین نقاشان ساختمان گروه پاسارگاد

رنگ آمیزی جداول و رنگ کردن ساختمانی و راه پله و رنگ کردن منازل و رنگ کردن ویلا در تهران و اطراف آن

اجرای و رنگ کردن رنگ استخر و رنگ کردن سوله و ویلا در شهریار و رباط کریم و کردان و کرج و استان البرز

نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

مسل هغل.

تبصره ۱ حداکثر مدت موقت برای کارهایی که طبیعت آنها جنبه غیرمستمر دارد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید. تبصره ۲ در کارهایی که طبیعت انها جنبه مستمر دارد در صورتی که مدتی در قرار داد ذکر نشود، قرارداد دائمی تلقی میشود. ماده ۸ شروط مذکور در قرارداد کار یا تغییرات بعدی آن در صورتی نافذ خواهد بود که برای کارگر مزایایی کمتر از امتیازات مقرر در این قانون منظور ننماید. ماده ۹ برای صحت قرارداد کار در زمان بستن قرارداد رعایت شرایط ذیل الزامی است. الف – مشروعیت مورد قرارداد. ب – معین بودن موضوع قرارداد. ج – عدم ممنوعیت قانونی و شرعی طرفین در تصرف اموال یا انجام کار موردنظر.

 

تبصره اصلی بر صحت کلیه قراردادهای کار است، مگر آنکه بطلان آنها در مراجع ذیصلاح به اثبات برسد.

ماده ۱۰ قرارداد کار علاوه بر مشخصات دقیق طرفین، باید حاوی موارد ذیل باشد:

الف – نوع کار یا حرفه یا وظیفه ای که کارگر باید به آن اشتغال یابد.

ب – حقوق یا مزد مبناولو حق آن.

ج – ساعات کار، تعطیلات و مرخصیها

د – محل انجام کار.

ه- – تاریخ انعقاد قرارداد.

و – مدت قرارداد، چنانچه کار برای مدت معینی باشد.

ز – موارد دیگری که عرف و عادت شغل یا محلی، ایجاب نماید.

تبصره در مواردی که قرارداد کار کتبی باشد قرارداد در چهار نسخه تنظیم میگردد که یک نسخه از آن به اداره کار در محل و یک نسخه نزد کارگر و یک نسخه نزد کارفرما و نسخه دیگر در اختیار شورای اسلامی کار و در کارگاههای فاقد شورا در اختیار نماینده کارگر قرار می گیرد.

نقاشی ساختمان شهریار pdf,,عکسهای نقاشی ساختمان شهریار,قیمتهای نقاشی ساختمان شهریار,

اتحادیه نقاشی ساختمان شهریار,پمپ نقاشی ساختمان شهریار,نقاشی در ساختمان,

راه های ارتباطی با ما
بایگانی برچسب ها
"نقاشی ساختمان در شهریار" نقاشی ساختمان در شهریار "کتاب نقاشی ساختمان شهریار" . 3 فیلم نقاشی ساختمان در شهریار اجرای نقاشی ساختمان اجرای نقاشی ساختمان در شهریار البوم نقاشی ساختمان در شهریار انواع رنگ آمیزی ساختمان انواع رنگ ساختمان بانک نقاشی ساختمان در شهریار بتونه نقاشی ساختمان در شهریار بهترین نوع رنگ ساختم تجربیات نقاشی ساختمان شهریار خدمات نقاشی ساختمان رنگ آمیزی ساختمان رنگ ساختمان رنگ کاری ساختمان سایت نقاشی ساختمان در شهریار طرحهای نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان مدل نقاشی ساختمان در شهریار مولتی کالر نقاش ساختمان نقاشی از ساختمان نقاشی خانه نقاشی در ساختمان نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار .پتینه نقاشی ساختمان در شهریار تهران نقاشی ساختمان در شهریار درجه نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان در شهریار نقاش ساختمان در شهریار نقاشی ستونهای ساختمان در شهریار نقاشی مدرن ساختمان در شهریار نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار و کلیه تزییناتی ساختمان در شهریار نقاشی نمای ساختمان در شهریار نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان نقاشی پذیرایی ساختمان در شهریار نمونه کار نقاشی ساختمان هزینه نقاشی ساختمان در شهریار وسایل نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان پمپ نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان شهریار