نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگادجهت رفاه بهتر مردم شریف تهران و کرج و شهریار آماده ارایه خدمات نقاشی ساختمان با قرارداد کتبی و عضویت اتحادیه نقاشی ساختمان با کارت مهارت فنی نقاشان..

نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

هزینه نقاشی ساختمان
دسته‌ها
انواع رنگ ساختمان و منزل

انواع رنگ آمیزی منزل

انواع رنگ ساختمان و منزل -, رنگهای مولتی
نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان,نقاش ساختمان, رنگ ساختمان,مولتی کالر,مولتی کالر,نقاشی منزل,انواع رنگ
ساختمان,انواع رنگ های ساختمانی,قیمت نقاشی ساختمان,نقاشی خانه,مولتی کالر پارس,قیمت مولتی کالر,انواع رنگ

 

فصل هفتم

زدن رنگهای روغنی روی سطوح گچی زیر سازی شده

رنگ روغنی مات،براق،انواع وکاربرد آنها

رنگهای روغنی:به رنگهایی گفته می شود که،رنگدانه را در یک روغن خشک شونده که آستر گلیسرین با اسید های لینولینک میباشد حل میکنند.این روغن ها دراثر هوا اکسید شده و ترکیبات سیر شده تبدیل می شوند ولایه ای سخت ومقاوم ومحافظ تشکیل داده که از نفوذ آب رطوبت در رنگدانه جلوگیری می کند.

انواع رنگ ساختمان و منزل

رقیق کننده:یکی از اجزای تشکیل دهنده رنگهای روغنی است که در حقیقت نقش کاتالیزور را درتسریع عمل اکسیداسیون وخشک شدن رنگ بازی می کند ومعمولا مخلوطی از اکسید های سرب،منگنزو کبالت در(روغن بزرگ)بصورت آستر مصرف می شود.رنگهای پوششی(رنگ روغنی):ترکیبی از رنگدانه یارها،حلال،روغن اسکاتیف،روغن بزرک و…میباشد.

انواع رنگ ساختمان و منزل

رنگهای روغنی بوسیله تینر رقیق شده و رنگهای هوای خشک می باشد.رنگهای روغنی بعد از ۴تا۶ساغت بصورت سطحی خشک شده،و حدودا پس از ۱۲ساعت بطور نهایی خشک می شوند.و بوسیله قلم مو،ویا پیستوله،غلتک می توان آنها را زد.

رنگهای روغنی در دونوع روغنی ومات در بازار موجود است.

در ضمن دمای هواتاثیر بسازی در رنگها روغنی دارند.رنگهای روغنی براق از استحکام و بهداشت بیشتری نسبت به رنگهای مات دارند.امروزه برای رنگ آمیزی ومصنوعات چوبی کمتر از آن استفاده می شود،به دلیل اینکه زمان زیادی را برای خشک شدن نیاز دارند.و در صورت نبودن تینر به عنوان رقیق کننده می توان از نفت سیاه استفاده نمود.

انواع رنگ ساختمان و منزل

رنگ روغنی مات

این نوع رنگها برپایه رزین الکیدی واستفاده از بهترین مواد بایستی با شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده.که بر روی سطوح گچی وسیمانی،بوسیله قلم مو وپیستوله و غلتک قابل استفاده می باشد.این نوع رنگ بعد از خشک شدن دارای حالت پوست تخم مرغی به خود گرفته و بسیار زیبا و بادوام می باشد.

درصورتی که مواد اولیه رنگ،از مواد خوب تهیه شود ماتی رنگ از نظر کیفیت بالا بوده میزان بازتاب در زاویه۶۰درجه فقط ۵%می باشد.

– قدرت پوشش دهی رنگ مات سفید در حدود۱۲متر مربع برهر کیلوگرم  رنگ می باشد.زمان خشک شدن عمقی حدود۱۶ساعت به طول می انجامد،ویسکوزیته این نوع رنگهای روغنی مات بالا و در حدود ۱۱۰می باشد.

۱- در هنگام رقیق کردن این نوع رنگها میبایستی باتوجه به برچسب موجود در بر روی قوطی زا تینر مناسب استفاده کرده،تینر با درصد چربی کم فراریت بالایی دارندوبرای اینکار مناسب نیستند.

۲- در هنگام رقیق کردن رنگ روغنی مات نباید از تینر به مقدار زیاد استفاده کنیم.زیرا به دلیل درصد بالای پودر های خشک سریعا ته نشین شده و باعث می شود کیفیت رنگ آسیب ببیند.

انواع رنگ ساختمان و منزل

هزینه نقاشی ساختمان

هزینه نقاشی ساختمان

۳- در هنگام رنگ آمیزی با توجه به رنگ مصرفی تینر را به آن اضافه نمائیم.

۴- قبل از رنگ کاری رویه رنگ را بوسیله قلم مو،غلتک و یا پیستوله بر روی آستری مناسب با رویه بکارببریم.

۵- در صورتی که نیاز به مراقبت بیشتر ویاچسبندگی بهتر داشته باشیم میتوان آن را با مقدار بیشتری بارنگ روغنی مخلوط کرده و مورد استفاده قرار دهیم.

موارد مورد استفاده رنگهای روغنی در مکانهای مختلف ساختمان

مصرف و کاربرد

انواع رنگ ساختمان و منزل

رنگهای روغنی براق الکیدی بر پایه رزین های آلکیدی وبا فرمولاسیونهای موجود در صنایع رنگسازی و سازگار با آب و هوای مناطق مختلف تهیه می گردد.(شرایط آب وهوایی سردوگرم ومعتدل)

این نوع رنگها دارای زمان مشخص جهت خشک شدن بوده،دوام و چسبندگی مناسب و پایدار در برابر عوامل جوی از خود نشان می دهند.لذا جهت محیطهای داخلی و خلرجی و کلیه سطوح فلزی،چوبی،گچی،سیمانی،آجر،آرد و از آنها استفاده می شود.

 

راه های ارتباطی با ما
بایگانی برچسب ها
"نقاشی ساختمان در شهریار" نقاشی ساختمان در شهریار "کتاب نقاشی ساختمان شهریار" . 3 فیلم نقاشی ساختمان در شهریار اجرای نقاشی ساختمان اجرای نقاشی ساختمان در شهریار البوم نقاشی ساختمان در شهریار انواع رنگ آمیزی ساختمان انواع رنگ ساختمان بانک نقاشی ساختمان در شهریار بتونه نقاشی ساختمان در شهریار بهترین نوع رنگ ساختم تجربیات نقاشی ساختمان شهریار خدمات نقاشی ساختمان رنگ آمیزی ساختمان رنگ ساختمان رنگ کاری ساختمان سایت نقاشی ساختمان در شهریار طرحهای نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان مدل نقاشی ساختمان در شهریار مولتی کالر نقاش ساختمان نقاشی از ساختمان نقاشی خانه نقاشی در ساختمان نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار .پتینه نقاشی ساختمان در شهریار تهران نقاشی ساختمان در شهریار درجه نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان در شهریار نقاش ساختمان در شهریار نقاشی ستونهای ساختمان در شهریار نقاشی مدرن ساختمان در شهریار نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار و کلیه تزییناتی ساختمان در شهریار نقاشی نمای ساختمان در شهریار نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان نقاشی پذیرایی ساختمان در شهریار نمونه کار نقاشی ساختمان هزینه نقاشی ساختمان در شهریار وسایل نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان پمپ نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان شهریار