نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگادجهت رفاه بهتر مردم شریف تهران و کرج و شهریار آماده ارایه خدمات نقاشی ساختمان با قرارداد کتبی و عضویت اتحادیه نقاشی ساختمان با کارت مهارت فنی نقاشان..

نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

هزینه نقاشی ساختمان
دسته‌ها
طراح نقاشی ساختمان در شهریار

طراح نقاشی ساختمان در شهریار

طراح نقاشی ساختمان در شهریار – رنگ کردن ویلا در شمال, نقاشی و دیزان داخلی ساختمان, رنگ کردن ویلا, رنگ کردن آپارتمان, رنگ کردن راه پله, نقاشی راه پله, رنگکاری راه پله, رنگ کردن ساختمان و راه پله, رنگ کردن پنجره, نقاشی پنجره, رنگ کردن چهار چوب, رنگ کردن چهارچوب, نقاشی راه پله وپنجره, رنگ کاری نرده,

 

رنگ کردن حفاظ

 

اصول ساخت رنگهای لعابی با گل سفید وگرده های رنگی

گل سفید،سنگ آهک نرم و سفیدی است که از آن به عنوان لعاب رنگ مورد استفاده قرار گیردوبا افزودن پیگمانها(رنگدانه)به صورت رنگ مورد نظر برروی دیوار و سقفها با قلم موویا پمپ های رنگ ویا غلتک از آن جهت رنگ آمیزی استفاده می شود.در قدیم از پودر گل سفید با مخلوط کردن آن سریش یا سریشم یا کتیرا به عنوان چسب وقدری لاجورد برای از بین بردن زردی رنگهای سفید و انواع پودر جوهرهای رنگی برای ایجاد رنگهای متنوع وگاهی بجای جوهر بجای جوهر رنگی از رنگ پلاستیک امولسیونی استفاده می شود.مخلوط گل سفید آب وچسب را پس از اختلاط از صافی پارچه های چلوار رد می کنند و سپس بوسیله قلم و یا پمپ دستی و یا غلتک بر بروی  سطوح گچی می زنند.در اصطلاح رنگ کاران به مخلوطی از رنگ پلاستیک امولسیونیو رنگ لعابی،رنگ نیمه پلاستیک می گویند.از این نوع رنگ بر روی دیوار های گچی و خاک که در قدیم بر روی دیوار زده می شد استفاد میگردند.در حال حاضر اینگونه ساختار رنگ کمتر استفاده می شود.

رنگهای پایه آب

رنگهای پایه آب تشکیل شده از رزینهای آکریلیک امولسیونی که مقاوم پوشش دهنده در برابر نور خورشید بوده و برای سرایط آب و هوایی ایران ساخته می شوند.رنگهای اکریلیک پایه آب سازگار با محیط زیست بوده و بدون بومی باشد.رنگهای اکریلیک بطور کلی به دو بخش تقسیم می شوند.رنگهای پایه اکریلیک ورنگهای پایه وینیل استات.

رنگهای اکریلیک به سه صورت (براق-نیمه براق-مات)تولید در رنگ آمیزی سطوحداخلی و خارجی ساختمان ازآن استفاده می شود.

همانطور در بالا اشاره گردید رنگ اکریلیک نیمه براق براساس رزینهای امولسیونی اکریلیک میتل متا اکرپلات که پایه آن آب می باشد برای رنگ آمیزی سریع و بادوام زیبا در سطوح داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگهای پایه آب نسبت به رنگهای روغنی سریعتر خشک می شودو بعد از گذشت سه ساعت آماده برای اجرای رنگ مجدد میباشد،در حالیکه این زمان در رنگهای روغنی حداقل بیست و چهار ساعت بطول می انجامد.

از مزایای این گونه رنگها پوشش فراوان کاهش نیروی انسانی اجرایی،عدم استفاده از روغن الیف و تینر های نفتی است.

این نوع رنگها می تواند جایگزین خوبی برای رنگهای روغنی،اکریلیک رزین با حلالهای نفتی باشد.رنگهای پایه آب قابل اجرا برروی رنگها وآستر های شیمیایی مانند رنگ های روغنی پلاستیک اپوکسی می باشد.

رنگهای پایه آب برخلاف رنگهی روغنی قابلیت نفوذ در سطح ساختمان را دارا می باشند و دربرابر تابش مستقیم نور خورشید مقاومند که این خواص از ورقه پوسته شدن رنگ جلوگیری می نماید.از آنجا که رنگهای پایه آب قابلیت اختلاط با سایر ملاتهای ساختمانی علاوه برمل را دارا می باشد،امکان تهیه بتونه باسیمان رانیز به مصرف کننده می دهد.

خواص مهم رنگهای پایه آب

شستشوی۱۰۰% مصرف آب بجای یک فام مقاوم با حداقل تغییر در طول زمان و شستشوی آسان.قابل انعطاف با خاصیت پر کردن و باز نشدن ترکهای مویی و مقاومت خوب در مقابل قلیایی اشعه ماورا بنفش،نقش آب وآلودگی هوا.

دوام عالی جهت سطوح داخلی و مقاومت خوب در مقابل عوامل جوی خارج از ساختمان عاری از از سرب و فلزات سنگین.

از خصوصیات رنگهای پایه آبی ناچیز مواد فرارخطرات کم آتش سوزی،و به طور خلاصه دارا بودن شرایط خوب ایمنی برای سلامتی انسان در حیت تولید ومصرف آن،به دلیل بالا بودن مصرف در بازار بخش عمده ای از رنگها،رنگهای پایه آب را به خود اختصاص داده که این روند روبه افزایش نهده است.بطور کلی رنگهای پایه آبی را میتوان به سه گروه زیر تقسیم بندی نمود:

۱-رنگهای رقیق شونده

۲-رنگهای پراکنده آبی(امولسیونی)

۳-رنگهای پراکنده کلوئیدی(لاتکسی)

اصولا رنگهای رقیق شونده باآب حاوی رزینهایی است که در داخل آب نامحلول بوده ولی با آب رقیق می شوند.

الف- درگروه رنگهیا رقیق شونده انواع رنگهای(الکیدی)،اکریلیک،اپوکسی است،الکید پورتان،پورتان قرار می گیرند.که ویکسوزیته این رنگها مستقیما به نسبت آب به جلا موجود در رنگ ارتباط دارد.

ب- رنگهای پراکنده آبی یا امولسیون،یکی از متداولترین رنگهای گروه رنگهای پایه آب محسوب میگردد.از این گروه میتوان رنگهای اپوکسی دو جزئی پایه آبی،الکید آمولسیونی،اکریلیک،اپوکسی فنولیک و رنگهای نیتروسلولزی امولسیونی را نام برد.

ج- رنگهای پراکنده کلوئیدی یا لاتکسی از سالها قبل در صنعت رنگ ساختمان مصرف شده است.انواع رنگهای این گروه شامل رنگهای اکریلیک لاتکسی،استایرن-اکریلیک لاتکسی واستایرن-بوتادین لاتکسی می باشد.

راه های ارتباطی با ما
بایگانی برچسب ها
"نقاشی ساختمان در شهریار" نقاشی ساختمان در شهریار "کتاب نقاشی ساختمان شهریار" . 3 فیلم نقاشی ساختمان در شهریار اجرای نقاشی ساختمان اجرای نقاشی ساختمان در شهریار البوم نقاشی ساختمان در شهریار انواع رنگ آمیزی ساختمان انواع رنگ ساختمان بانک نقاشی ساختمان در شهریار بتونه نقاشی ساختمان در شهریار بهترین نوع رنگ ساختم تجربیات نقاشی ساختمان شهریار خدمات نقاشی ساختمان رنگ آمیزی ساختمان رنگ ساختمان رنگ کاری ساختمان سایت نقاشی ساختمان در شهریار طرحهای نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان مدل نقاشی ساختمان در شهریار مولتی کالر نقاش ساختمان نقاشی از ساختمان نقاشی خانه نقاشی در ساختمان نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار .پتینه نقاشی ساختمان در شهریار تهران نقاشی ساختمان در شهریار درجه نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان در شهریار نقاش ساختمان در شهریار نقاشی ستونهای ساختمان در شهریار نقاشی مدرن ساختمان در شهریار نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار و کلیه تزییناتی ساختمان در شهریار نقاشی نمای ساختمان در شهریار نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان نقاشی پذیرایی ساختمان در شهریار نمونه کار نقاشی ساختمان هزینه نقاشی ساختمان در شهریار وسایل نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان پمپ نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان شهریار