نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگادجهت رفاه بهتر مردم شریف تهران و کرج و شهریار آماده ارایه خدمات نقاشی ساختمان با قرارداد کتبی و عضویت اتحادیه نقاشی ساختمان با کارت مهارت فنی نقاشان..

نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

هزینه نقاشی ساختمان
دسته‌ها
نقاشی ساختمان با بلکا

نقاشی ساختمان با بلکا

نقاشی ساختمان با بلکا و رنگ های سلولزی

نقاشی ساختمان با بلکا یعنی اینکه بلکا که ماده ای چسبنده و پوشش های سلولزی و پارچه و منسوجات و پنبه به کار رفته است که بعد خیس کردن  با آب ولرم می توان آن را با ماله که مخصوی نقاشی ساختمان با بلکاانجام داد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

از ویژگیهای خاصی بلکا:

۱- عایق بودن حرارتی و برودتی، عایق صوتی.

رنگ آمیزی شومینه

۲- عدم نیاز به زیرسازی.

۳- نداشتن بو و مواد فرار در هنگام اجرا و استفاده از ان.

۴- قابلیت شستشو و ترمیم

۵- خاصیت آنتی استاتیک: بدلیل ساختار فیبری گردوغبار و ملکولهای سوخته که در اثر هوا بوجود میاید را جذب نمی کند.

۶- مقاومت در برابر آتش و شعله ور نشدن، ترکها را میپوشاند.

۷- مقاوم در برابر ضربه.

۸- قابلیت بازتاب مستقیم نور و قابلیت ترمیم سریع.

۹- عدم ترک خوردگی و مقاومت در برابر ضربه.

۱۰- دوستدار محیط زیست.

نقاشی ساختمان با بلکا

نقاشی ساختمان با بلکا

رنگا مولتی کالر رنگی است که پس از زدن چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده می شود. ویژگیهای رنگهای مولتی کالر که هر رنگ را از سایر رنگها متمایز کرده است و به آن اولویت داده. از جمله این ویژگیها را در زیر میتوان نام برد.

خاصیت آنتی استاتیک: مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا که در نتیجه هزینه های تمیز کاری و نگهداری را تقلیل داده و از نظر بهداشتی میباشد. ذرات معلق هوا و دودهها را به خود جذب نمیکند b22569 برای محیطهایی که پررفت آمد هستند بسیار مناسب می باشند (مناطق مرکزی ساختمانها، راه پله ها، راهروها و …).

شستشوی آسان: با آب و انواع شویندهها به راحتی قابل شستشو میباشند. مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو آماده سازی سطوح جهت اجزاء: سطح زیر کار در هنگام رنگ زدن باید خشک و تمیز بوده و عاری از هرگونه آمادگی، چربی و دوده باشد. همچنین پیش از اجرا بر روی سطوح فلزی از قبیل: مبلمان فلزی، کابینت و … رنگ زدگی و ضایعات فلزی باید پاک شود.

نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

روش اجزاء: قبل از باز کردن قوطی را به خوبی تکان داده و سپس مصرف کنید. برای بهم زدن محتوای قوطی به هیچ وجه از جسم خارجی استفاده نکنید. رنگ باید به صورت اسپری و با استفاده از دستگاه مناسب به اجرا درآید.

خصوصیات و امتیازات رنگ مولتی کالر ۱- فوق العاده تزیینی طرحهای متنوع در رنگهای مختلف، بافت ویژه رنگ، مات و کم جلا بودن رنگ، زمینه (مشکلاتی از قبیل موج و خرابی سطح زیر کار را در خود محو می کند).

۲- ضخامت کم: بافت زمینه دانههای رنگی بر روی فیلم کمتر از یک میلیمتر.

۳- قابلیت ترمیمی در هر ابعاد مانند سطح اولیه و هماهنگ با سطوح مجاور. تجهیزات برای اجرا: پمپ باد پیستوله با نازل مخصوصی، مخزن فشار (ایستاده).

بدون نیاز به حلال: از آنجائیکه رنگهای مولتی کالر برخلاف رنگهای موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچگونه حلالی ندارند، لذا در محیط ایجاد بوی نامطبوع نمیکند و به همین دلیل در مکانهایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت آنها وجود ندارد، نظیر منازل مسکونی، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتلها و … براحتی قابل اجرا می باشد. بدون پوسته شدن، رنگ پریدگی و زرد شدن: رنگهای مولتی کالر با ایجاد سطحی بادوام و استثنایی در مقابل رنگ پریدگی، زرد شدن، پوسته شدن تنوع و گستردگی در طرح و رنگ: با توجه به فرمولاسیون خاصی امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم میکند.

رنگهای مولتی کالر ضدشوره، خزه و رطوبت بوده و ضد آب داشته که در نتیجه باعث عدم، موردی همچون شوره و … میباشد.

نقاشی داخلی ساختمان شهریار و کرج, نقاشی رنگ پلاستیک,  ,مونه قرارداد نقاش ساختمان شهریار و کرج,نمونه فرم قرارداد نقاش ساختمان شهریار و کرج

,نمونه قرارداد کار نقاش,قرارداد نقاش

راه های ارتباطی با ما
بایگانی برچسب ها
"نقاشی ساختمان در شهریار" نقاشی ساختمان در شهریار "کتاب نقاشی ساختمان شهریار" . 3 فیلم نقاشی ساختمان در شهریار اجرای نقاشی ساختمان اجرای نقاشی ساختمان در شهریار البوم نقاشی ساختمان در شهریار انواع رنگ آمیزی ساختمان انواع رنگ ساختمان بانک نقاشی ساختمان در شهریار بتونه نقاشی ساختمان در شهریار بهترین نوع رنگ ساختم تجربیات نقاشی ساختمان شهریار خدمات نقاشی ساختمان رنگ آمیزی ساختمان رنگ ساختمان رنگ کاری ساختمان سایت نقاشی ساختمان در شهریار طرحهای نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان مدل نقاشی ساختمان در شهریار مولتی کالر نقاش ساختمان نقاشی از ساختمان نقاشی خانه نقاشی در ساختمان نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار .پتینه نقاشی ساختمان در شهریار تهران نقاشی ساختمان در شهریار درجه نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان در شهریار نقاش ساختمان در شهریار نقاشی ستونهای ساختمان در شهریار نقاشی مدرن ساختمان در شهریار نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار و کلیه تزییناتی ساختمان در شهریار نقاشی نمای ساختمان در شهریار نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان نقاشی پذیرایی ساختمان در شهریار نمونه کار نقاشی ساختمان هزینه نقاشی ساختمان در شهریار وسایل نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان پمپ نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان شهریار