نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگادجهت رفاه بهتر مردم شریف تهران و کرج و شهریار آماده ارایه خدمات نقاشی ساختمان با قرارداد کتبی و عضویت اتحادیه نقاشی ساختمان با کارت مهارت فنی نقاشان..

نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

هزینه نقاشی ساختمان
دسته‌ها
نقاشی ساختمان کرج _پردیس

نقاشی ساختمان کرج _پردیس

هنگامی که شما نیاز به رنگ سقف یا سقف بزرگ دیوار، با استفاده از یک غلتک رنگ معمولا بهترین مسیر به سریع و حتی پایان است. این ابزار ها ارزان هستند، و تنظیم و تمیز کردن آنها آسان تر از روش های دیگر است، مانند نقاشی اسپری. به جای استفاده از یک سینی غلتک و رنگ، یکی از روش های سریع تر، پاک کننده ای که توسط نقاشان حرفه ای استفاده می شود، چندین گالن را در یک سطل پنج گالن بارگیری می کند و رنگ را از روی غلتک روی صفحه نمایش متصل می کند. این روند را تسریع می کند، زیرا از بازدید مکرر از سینی رنگ جلوگیری می کند، هر دو برای پر کردن سینی و بارگذاری مجدد با استفاده از رنگ بیشتر. این نیز بسیار نازک است، چون نورد شدن به طور مستقیم در بالای فرایند رنگ رخ می دهد و باعث کم رنگ شدن زباله ها می شود.

۱:۳۸
بهترین روش برای استفاده از رولر رنگ

ابزار و لوازم مورد نیاز شما
قاب غلتک ۹ اینچ
پوشش غلتکی ۹ اینچ
سطل پنج گالن، تمیز و ترجیحا با یک درب
صفحه نمایش فولاد پنج یا گالن یا سطل پلاستیکی
پارچه کشیدن
ورق های پلاستیکی
نوار نقاش
ابزارهای اختیاری

قطب فرمت
میکسر قدرت مارپیچ فلزی
چوب رنگ زدن چوب
رنگ می تواند ریختن ریخته شود
دستکش لاتکس یا نیتریل

دستورالعمل ها
منطقه نقاشی را آماده کنید

پارچه را بر روی منطقه که قصد دارید رنگ آن را بپوشانید قرار دهید. موارد کوچک مانند صندلی ها، فرش های منطقه و جداول جانبی از اتاق را حذف کنید. تمام اقلام دیگر را با پلاستیکی ورق پوشانید و پلاستیک را با نوار رنگی محافظت کنید.

رنگ را کاملا مخلوط کنید

نقاشی ساختمان البرز مهرشهر

نقاشی ساختمان البرز مهرشهر

رنگ از رنگدانه ها و جامدات تشکیل شده است، که می تواند جدا شود اگر رنگ فقط چند روز است نشسته باشد. یا رنگ را در چند روز از خرید آن از فروشگاه استفاده کنید، یا خودتان را با یک میکسر قدرت متصل به یک مته مخلوط کنید.

رنگ را در سطل قرار دهید
کار خارج از یا یک منطقه دیگر تحت تاثیر نشت های بزرگ، انتقال رنگ از رنگ به سطل رنگ ۵ گالن. رنگ را با مخزن ریختن بگذارید و سپس می توانید آن را به طوری که رنگ به آرامی به بزرگتر می شود. اجتناب از ریختن سریع، زیرا این می تواند حباب ایجاد کند. محدود کردن مقدار اولیه به بیش از ۳ گالن محدود می شود، زیرا بیش از این صفحه نمایش را پوشش می دهد و استفاده از آن را دشوار می کند.

صفحه نمایش سطل را اضافه کنید
قلاب سطل را روی لبه سطل پنج گالن قرار دهید. صفحه نمایش چند اینچ به رنگ با اکثر صفحه نمایش در بالای رنگ نشان داده خواهد شد. اگر شما کمتر از ۹ اینچ صفحه نمایش قابل استفاده دارید، برخی از رنگها را به رنگ می اندازید.

پوشش غلتکی را با رنگ بارگذاری کنید
پوشش غلتکی را روی قاب غلتکی بکشید. غلتک را در سطل پنج گالن غوطه ور کنید. فراتر از پوشش غلتکی غوطه ور نکنید، زیرا این چارچوب غلتکی را در رنگ پوشش می دهد و در نتیجه قطره می شود. اجازه دهید پوشش پوشش غلتکی رنگ را کاملا خیس کند، سپس آن را به بالای صفحه نمایش بکشید و به چندین بار به آرامی به پایین بکشید. اجتناب از فشار دادن بیش از حد سخت، به عنوان این نشانه علامت شبکه را به دیوار منتقل می شود که می تواند پیچیده شود.

رنگ رول در منطقه سطح اصلی
با یک غلتک رنگ لود شده به اندازه کافی خشک می شود که قطره قطره با رنگ نیست، شروع به نوردن منطقه اصلی (و نه لبه). باقی ماندن در ناحیه های محلی حدود ۴ فوت با ۴ فوت، حرکت در یک الگوی W-up و down. برای جلوگیری از ایجاد خطوط، همیشه از لبه مرطوب مجاور استفاده کنید.

جلد رولر را بارگیری کنید
هنگامی که علامت رول شروع به چشیدن و مبهم می کند، وقت آن است که پوشش غلتکی را با رنگ دوباره بارگذاری کنید. پس از اولین غوطه وری کامل پوشش در رنگ، هر بار بعد مجدد فقط یک شیب جزئی در رنگ است. غوطه ور کردن، سپس چندین بار بر روی صفحه نمایش سطل، غلتک را فشار دهید تا رنگ را روی کل پوشش برابر کنید.

برگشتن منطقه اصلی
بازگشت نورد فرایند نقاشی یک بار دیگر است در حالی که اولین کت هنوز مرطوب است برای پر کردن بخش و عمیق رنگ. پس از آنکه اولین کت را گذاشته اید، باید به زودی به منطقه بازگردید. اگر بیش از حد طول بکشد، اولین کت لاکتیکی خواهد بود و در نتیجه یک پارچه بافتی، صاف و بدون برسد.

رول نزدیک لبه ها

نقاشی ساختمان کرج _پردیس
غلطک های رنگی برای لبه کردن نیست. در عوض، غلتک رنگ را به موازات لبه رول بکشید، اما حداقل فاصله چند سانتی متر را از لبه نگه دارید. لبه را در یکی از سه راه تکمیل کنید: با استفاده از یک لبه رنگ، با لمس کردن نوار لبه های نقاشی و نقاشی با دست و یا با تکنیک متناقض ظریف از برش.

نقاشی ساختمان کرج _پردیس

رولینگ دوم کت
پس از خشک شدن کامل رنگ، یک لایه دوم از رنگ را بردارید. دو یا چند کت از رنگ، رنگ را عمیق تر می کند و رنگ را با دوام تر می سازد.

تمیز کاری منطقه
نوار رنگی را پس از خشک شدن رنگ بردارید. اگر رنگ لاتکس استفاده شد، قاب غلتک، صفحه نمایش سطل، سطل، برس، و موارد دیگر را می توان با آب گرم و صابون تمیز کرد.

راه های ارتباطی با ما
بایگانی برچسب ها
"نقاشی ساختمان در شهریار" نقاشی ساختمان در شهریار "کتاب نقاشی ساختمان شهریار" . 3 فیلم نقاشی ساختمان در شهریار اجرای نقاشی ساختمان اجرای نقاشی ساختمان در شهریار البوم نقاشی ساختمان در شهریار انواع رنگ آمیزی ساختمان انواع رنگ ساختمان بانک نقاشی ساختمان در شهریار بتونه نقاشی ساختمان در شهریار بهترین نوع رنگ ساختم تجربیات نقاشی ساختمان شهریار خدمات نقاشی ساختمان رنگ آمیزی ساختمان رنگ ساختمان رنگ کاری ساختمان سایت نقاشی ساختمان در شهریار طرحهای نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان مدل نقاشی ساختمان در شهریار مولتی کالر نقاش ساختمان نقاشی از ساختمان نقاشی خانه نقاشی در ساختمان نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار .پتینه نقاشی ساختمان در شهریار تهران نقاشی ساختمان در شهریار درجه نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان در شهریار نقاش ساختمان در شهریار نقاشی ستونهای ساختمان در شهریار نقاشی مدرن ساختمان در شهریار نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار و کلیه تزییناتی ساختمان در شهریار نقاشی نمای ساختمان در شهریار نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان نقاشی پذیرایی ساختمان در شهریار نمونه کار نقاشی ساختمان هزینه نقاشی ساختمان در شهریار وسایل نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان پمپ نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان شهریار