نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگادجهت رفاه بهتر مردم شریف تهران و کرج و شهریار آماده ارایه خدمات نقاشی ساختمان با قرارداد کتبی و عضویت اتحادیه نقاشی ساختمان با کارت مهارت فنی نقاشان..

نقاشی ساختمان پاسارگاد

نقاشی ساختمان پاسارگاد

هزینه نقاشی ساختمان
دسته‌ها
هزينه پتينه كاری ساختمان

هزينه پتينه كاری ساختمان

هزينه پتينه كاری ساختمان-,نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار و کلیه تزییناتی ساختمان در شهریار, نقاشی ساختمان در شهریار نقاش ساختمان در شهریار, نقاشی ساختمان در شهریار,. ,”نقاشی ساختمان در شهریار” نقاشی ساختمان در شهریار, وسایل نقاشی ساختمان در شهریار, طرحهای نقاشی ساختمان در شهریار, نقاشی ساختمان در شهریار درجه ,۳ فیلم نقاشی ساختمان در شهریار, نقاشی پذیرایی ساختمان در شهریار, نقاشی ستونهای ساختمان در شهریار,

 

بانک نقاشی ساختمان در شهریار

 

ویژگیها

این رنگها۱۰۰درصد قابل شستشو بوده ودارای زمان خشک شدن مناسب که بر روی ظروف نوشته شده می باشند.

قدرت پوشش دهی بسیار عالی هستند.

هزینه نقاشی ساختمان

هزینه نقاشی ساختمان

هزينه پتينه كاری ساختمان

مقاوم در برابرسایش واشعه های خورشید ونور ماورا بنفش می باشند.

زمان خشک شدن حداکثر۱۶ساعت می باشد.

زمان برای رنگ آمیزی لایه بعدی ۲۴ساعت بعد از اولین لایه می باشد.

براقیت بعد از ۲۴ساعت(تحت زاویه۶۰درجه)حداقل۸۰

انواع رنگها محمل(رزین):آلکیدی بلند روغن

روش زدن:با قلم مو،غلتک وپیستوله

حلال(تینر وایت اسپریت)

پوشش تئوری ۱۲-۱۰متر مربع بر لیتر

هزينه پتينه كاری ساختمان

پس ازاتمام کار حتما وسایل وابزار رنگ آمیزی را بلافاصله با الکل صنعتی یا حلال(تینر)شستشو دهید،در هنگام استفاده از هرگونه حلال از دستورالعملهای ایمنی کارخانه سازنده پیروی نمائید.

محتوی ظرف تینر را در محیط خشک و خنک و دور از مواد آتش زا و در دمای بین ۳۵-۱۰درجه سانتیگراد و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری نمائید.چون در اثر تابش نور خوشیدتینر در ظرف بخار شده و باعث انفجار ظرف و احتمالا آتش سوزی می شود.

بعد از مصرف درب ظرف را محکم ببندید.

هزينه پتينه كاری ساختمان

آماده سازی و رقیق کردن انواع رنگهای روغنی

حلالها

هزينه پتينه كاری ساختمان

تینر حلال و رقیق کننده انواع رنگها ،رزینها،پولیستر،سیلریا کیلر می باشدکه از ضروریات کار در هر نقاش ساختمان و یا چوب می باشد.

تینر در درجات مختلف با شماره ها از هشت هزار،ده هزار و حتی بیش از بیست هزار مورد استفاده قرار می گیردکه از خواص خوب تینر این است که بدون اینکه اثر و یا ردی از خود بگذاردرنگ را خشک نموده و فرار می باشد.

تینر فوری بیست هزار از همه فرار تر بوده که به همین منظور جهت خشک شدن رنگ از آن استفاده می شودو به تینر لوساید معروف است.

تینر های روغنی

هزينه پتينه كاری ساختمان

استفاده از تینر های روغنی مناسب در رقیق کردن رنگ روغنی نقش بسیار مهمی را در کیفیت و براقیت ایفا می نماید.اگر رقیق کننده نامناسب و زیاد استفاده شود.موجب کاهش براقیت و کیفیت و پوشش رنگ می شود.در صورت غلظت بالای رنگ در هنگام استفاده موجب افزایش شده رنگ و زمان خشک شدن می شود.بهترین حالت حدود ۲۰تا۳۰درصد تینر نسبت به وزن رنگ با توجه به وسیله اعمال رنگ توصیه می شود.استفاده از آستر مناسب قبل از اعمال رنگ روغنی براق باعث چسبندگی بهتر و همچنین براقیت بالای رنگ خواهد شد.

وایت اسپریت(حلال سنگین)که از تقطیر بنزین بدست می آید که به عنوان حلال،رنگهای نقاشی و ورنی ها استفاده می گردد.همچنیین برای تمیز کردن الیاف گیاهی و حیوانی و یا سطح فلزات از برشهای خیلی فرار(تقطیر شدن قبل از۱۱۰درجه سانتیگراد)استفاده می شود.

اصول رنگ آمیزی با رنگهای روغنی مات و براق

هزينه پتينه كاری ساختمان

-رنگ آمیزی بارنگهای روغنی مات و براق

رنگهای روغنی یعنی رنگهای که حلال آنها از روغن ساخته شده است.خود رنگ هم در ابتدا یک مایع سفید رنگ است که با اضافه کردن رنگدانه،جوهر رنگ می گیرد.در مایع سفید رنگ اسکاتیف و حلالها و روغن ها در پایه رنگ وجود دارد.این رنگها در معرض هوا خشک می شوندو بدو صورت براق و مات یافت می شوند.استفاده از این رنگها برای چوب مناسب تر است زیرا به آسانی قابل نظافت و شستشو می باشند.مات کن،ماده ای است که با اضافه کردن آن به رنگها براق از شفافیت و براقی آنها کاسته می شود.حلال بیشتر این رنگها تینر روغنی است.همچنین برای رقیق کردن این رنگها با شستشوی قلم مئ میتوان از تینر و بنزین هم استفاده نمود.

هزينه پتينه كاری ساختمان

راه های ارتباطی با ما
بایگانی برچسب ها
"نقاشی ساختمان در شهریار" نقاشی ساختمان در شهریار "کتاب نقاشی ساختمان شهریار" . 3 فیلم نقاشی ساختمان در شهریار اجرای نقاشی ساختمان اجرای نقاشی ساختمان در شهریار البوم نقاشی ساختمان در شهریار انواع رنگ آمیزی ساختمان انواع رنگ ساختمان بانک نقاشی ساختمان در شهریار بتونه نقاشی ساختمان در شهریار بهترین نوع رنگ ساختم تجربیات نقاشی ساختمان شهریار خدمات نقاشی ساختمان رنگ آمیزی ساختمان رنگ ساختمان رنگ کاری ساختمان سایت نقاشی ساختمان در شهریار طرحهای نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان مدل نقاشی ساختمان در شهریار مولتی کالر نقاش ساختمان نقاشی از ساختمان نقاشی خانه نقاشی در ساختمان نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار .پتینه نقاشی ساختمان در شهریار تهران نقاشی ساختمان در شهریار درجه نقاشی ساختمان در شهریار قیمت نقاشی ساختمان در شهریار نقاش ساختمان در شهریار نقاشی ستونهای ساختمان در شهریار نقاشی مدرن ساختمان در شهریار نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان در شهریار نقاشی ساختمان در شهریار و کلیه تزییناتی ساختمان در شهریار نقاشی نمای ساختمان در شهریار نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان نقاشی پذیرایی ساختمان در شهریار نمونه کار نقاشی ساختمان هزینه نقاشی ساختمان در شهریار وسایل نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان پمپ نقاشی ساختمان در شهریار پمپ نقاشی ساختمان شهریار